internetshopping <3

2012-12-27 @ 23:21:29 Permalink new in Kommentarer (0) Trackbacks ()
Jag har kommit på det fina med internetshopping till min ekonomis förtret, DET FINNS JU SÅ MYCKET FINA GREJER <3 Gina Tricot är nog favoritsidan, men sen har kandeeshop underbara linnen och ebay, där finns det ju allt! :o När januaribidraget kommer ska jag bleka håret så att det går att få till en mer lila färg, har hittat bästa bästa på HM som är cp-lila och ÅH MUMS. Sen ska jag beställa hem löshår och försöka få allt i samma färg, SEN är jag SNYGG. Ska beställa hem nya stavar och kulor till piercingarna också, och lösögonfransar mhmmmmm. SEN är jag snygg :j Nu ska jag kolla på Saw VI, jag är ett enormt fan av Saw, bästa filmerna <3 Så jävla trist att dom inte kommer göra fler nu :/
 
Plus ett par leopardmönstrade tights, men dom fick inte plats på bilden :j




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0