Internet igen!

2012-12-20 @ 16:26:14 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Uppdaterade ingenting igår för vårat internet fuckade ur :s Stod att jag va ansluten och allting, men det gick ändå inte att gå in på nån hemsida. Men det stoppade inte mig från att sitta vid datorn, inte då! Spenderade hela dagen med att göra saker i GIMP och jag måste erkänna att jag börjar lära mig det programmet ganska bra nu :D Awesome. Har också lokaliserat kameran så nu ska jag bara byta batterier och sen ska jag ta kort på allt som rör sig. Typ. Langar lite inspobilder tills jag har fotat lite, så att det inte blir helt tråkigt och massa text att läsa :3 Nu ska jag göra mig iordning och åka till hästis bästis, får bli banan idag med eftersom att det är mörkt och äckligt ute -.- Heidoooo!
 
Jag och min fina, är alldeles för snygg för att det ska visas på den här bilden så jag är rosa istället :3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0