Dagens farliga outfit

2013-07-25 @ 13:10:45 Permalink outfits, hår, smink osvosv Kommentarer (1) Trackbacks ()
Dagens outfit är svart och farlig. Killerheels eftersom att vi ska åka och kolla på ett slott, passar fint. Kändes bra att köra på svart eftersom att det är så himla kallt ute, då drar det liksom inte åt sig värmen. HAHA NÄ SKOJA SÅ VARMT SÅ JAG SMÄLTER MEN YOLO RIGHT?!?!?! Jag överväger att lägga upp bilder där jag faktiskt har det på mig också. Men jag är inte så nöjd med bilderna och självförtroendet är inte på topp. Så om jag gör det, kommentera gärna inte att jag är ful. Det vet jag liksom redan :@
 
 
 

Postat av: Anonym

Varför tog du ingen bild på dig själv i outfiten? :)

2013-07-25 @ 14:57:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0