Ytlighet

2013-06-22 @ 15:27:37 Permalink åsikter, tankar Kommentarer (1) Trackbacks ()
Jag tror inte att jag bara skulle kunna skriva om allt bra och positivt på bloggen, jag tycker det är svårt att känna något för bloggaren om denne bara skriver om ytligheter och sånt. När jag läser en blogg så vill jag kunna relatera till bloggaren, jag vill hitta inspiration och känna att jag inte är ensam. Det behöver absolut inte vara "åh jag är så sjuk och blabla mediciner blabla kaos" utan det kan vara sättet bloggaren skriver på, som Hanna Widerstedt till exempel. Hon kan skriva om de mest vardagliga sakerna och får det ändå att bli hur intressant som helst. Hennes blogg kollar jag in på dagligen. 
 
Vad tycker ni? Tycker ni att det är bra att jag skriver om min psykiska ohälsa eller blir det för negativt? Tacksam för alla kommentarer, svarar på alla frågor osvosv, så skriv på :3
 
 

Postat av: -

jag tycker det är jättebra att du skriver om psykisk ohälsa. dels för att jag själv känner igen mig, och det blir så mycket lättare för andra att förstå, när man inte talar till just personen, utan man bara skriver liksom. (om du förstår hur jag menar)

så det tycker jag absolut att du ska fortsätta med. kram!

Svar: Tack så jättemycket för att du tyckte till, jag förstår precis hur du menar :) Då ska jag fortsätta med det, kram! <3
Jonna Ida Michelle Lövgren

2013-06-22 @ 19:32:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0