Färgis

2013-06-29 @ 12:55:35 Permalink outfits, hår, smink osvosv Kommentarer (1) Trackbacks ()
Det blev rött ändå, nu sitter jag med färg i håret och hoppas att det blir bra. Vore ju fan annars. Varför färgar jag rött? Jo, jag har haft så många hårfärger under så kort tid, så mitt hår är alldeles förstört. Det är omöjligt att få en jämn färg för det suger åt sig av färgen så olika, därför kunde jag inte vara blond för där är det jätteviktigt att håret är jämnt behandlat för att kunna få en jämn blond färg. Nu kommer jag vara rödhårig och vänta tills mitt friska hår har växt ut. Kommer ju färga det samtidigt för jag vägrar ha min naturliga färg, men det skadar inte alls så mycket som blekning gör. Jag kommer alltid vara blond på insidan iaf, för blont är det jag trivs allra bäst i oavsett vad. Om några år eller så kan jag bli blond igen, OCH JAG LÄNGTAR, saknar det redan nu :c 
 
 

Postat av: Myggan :)

Du är jättefin i rött hår! :)

Svar: Oh you :*
Jonna Ida Michelle Lövgren

2013-06-29 @ 16:41:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0