Buuuuuu

2013-06-27 @ 13:54:52 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (1) Trackbacks ()
Nu är alla påväg till Bråvalla. Själv sitter jag här och är skitsur. Jävla dag, jävla Bråvalla, jävla allt. Min gud, mitt allt, min själsfrände, mannen i mitt liv spelar på Bråvalla. Och jag är inte där och kan se honom. Han är den här tidens största poet, fyfan alltså. Nu tänker jag sitta här och vara sur resten av dagen, usch.
 
 

Postat av: cookie

vi kan deppa tsm min förebild mitt allt min thåström enda spelningen han gör och jag är inte där!!!! D:
vi kan dra dit och kidnappa han :D

förra året på P&L var magiskt jag grät när han gjorde det dära med rösten bara HAN kan sa även till min polare även om jag blir sjuk SKA jag se han gissa vad blev sjuk förkyld feber och allt men jag stod längst fram och jag hängde med i låtarna!!! fan vad jag älskar thåström!!!

en jag känner sa även en gång att Håkan Hellström är en modern thåstöm....jag bitchlapade henne .__,

Svar: HUR KAN MAN SÄGA NÅGOT SÅNT!? MODERN THÅSTRÖM!? Omg. Jag är fett på att kidnappa honom, herregud :o
Jonna Ida Michelle Lövgren

2013-06-27 @ 19:24:12
URL: http://cookielicious.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0