A new place, a new start

2013-06-01 @ 14:59:10 Permalink emotionell cancer Kommentarer (1) Trackbacks ()
Jag har faktiskt sovit bra för omväxlingens skull, mamma masserade mig igår kväll och det hjälpte bättre än alla mediciner jag någonsin testat. Det skulle verkligen alla med sömnsvårigheter testa, be någon att massera er :) Och inget så här halvdant, utan det ska göra ont så man känner sig helt mörbultad efteråt, då sover man gott sen! 
 
Dagens humör är väl lite fram och tillbaka, jag är inte ledsen men heller inte glad. Det är grått ute, jag är trött och hästen är tokig så där är det heller inte roligt att vara. Men ibland behöver man en dag bara för sig själv, utan att tänka på något annat. Synd att jag inte har förstått det förrän nu. Nej nu ska jag fortsätta kolla på min konstiga film, handlar om en kille som blir kidnappad av en snuskgubbe som håller honom fången i flera år, den verkar rätt bra. Chained heter den, finns på swefilmer :) xoxo
 
 

Postat av: Hannah Jonsson

Den filmen är bra och du är fett snygg c: pusshejs

Svar: DU är fett snygg finis <3
Jonna Ida Michelle Lövgren

2013-06-01 @ 21:00:59
URL: http://www.nattstad.se/hannilutten



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0