Fixat grejer här va!

2013-01-22 @ 00:16:53 Permalink JÄVLA JONNA Kommentarer (0) Trackbacks ()
Nu har jag fixat bloggfråga och följ min blogg med bloglovin-grejer! :D Så nu är det bara att följa/fråga på, haha. Hade redan 3 följare, WOW. Och jag är seriös, tänk att någon över huvud taget vill följa MIG och läsa vad jag skriver, blir så glad! :') Vet att jag för det mesta skriver om hur dåligt jag mår och blabla, vill att ni ska veta att det INTE är för att ni ska tycka synd om mig, det gör jag så bra själv. Jag VET att det finns många fler som jag därute som mår skit och inte har haft den turen som jag har och fått hjälp. Sen vet jag att det finns många som har fått hjälp men fortfarande känner sig lika rädda och ensamma (som jag t.ex.) och jag hoppas att alla ni hittar hit på något sätt och ser att ni inte är ensamma, det finns fler. Var inte rädd att skriva en kommentar eller skicka ett mejl, eller vad som helst, fråga mig om vad ni vill, ni kanske bara vill prata, DO IT, ta kontakt. Jag bits inte. Jag blir bara så himla glad. Jag vet att även nu när jag inte uppdaterar mycket alls så finns det människor som ändå kollar in på bloggen, och det gör mig SÅ HIMLA GLAD. Tusentack, ni är BÄST. <3
 
Halvglad, halvsuddig bild på toan. Standard. Och jag vet inte, men ljuset hatade mig och gjorde mitt ansikte tokbrunt så det ser helt fail ut. Ser inte ut så på riktigt. Lovar. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0