Ny header!

2013-02-08 @ 14:04:39 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (1) Trackbacks ()
Kände att jag ville knåpa ihop en header, så då gjorde jag det :o Den blev inte sådär jättebra, men den får duga tillsvidare :) Kommit på ett sätt att redigera bilder på, hehehehehe. Vill inte byta gimp mot photoshop eftersom jag har lärt mig gimp nu äntligen och photoshop är mycket mer avancerat OCH på engelska...... Så nej tack.
 
Förövrigt så har jag stalledigt idag, bara nattningen ikväll som ska göras. Ska bleka håret ikväll också, och så hoppas jag att jag får lite sällskap av Robin, men ah det får vi se :) Imorrn fyller min lillebror år så då ska jag åka dit och fika lite, sen stallet med insläpp och så kanske det händer något roligt på kvällen, det får vi också se.
 
Nu ska jag göra lite mat, hittade potatisbullar i frysen förut så då var jag ju tvungen att äta det OM NOM NOM, tror jag ska göra det igen. Mumma
 
Nej jag har inte lila läppstift även om det skulle vara jävligt coolt, skulle redigera bort det röda i ögonen och så ba SCHWOSH så blev det ascoolt

Postat av: Lydia

Fin blogg! Kika gärna in min!^^

Svar: Tack så mycket! Kikar in på din också ;)
Jonna Ida Michelle Lövgren

2013-02-08 @ 18:23:42
URL: http://teeamjump.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0