Nu är det över!

2013-02-09 @ 22:33:07 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
För den här veckan i alla fall, haha. Jag tycker INTE att rätt låt gick vidare. Jag hejade på Erik och Tone, dom var så söta tillsammans hihi. Sean Banan visste jag skulle gå vidare, men jag förstår inte riktigt grejen. Tycker att han är ett skämt mot allt vad melodifestivalen någonsin har stått för. Jag kommer ihåg när jag var liten, då var det SCHLAGER som gällde. Dagens melodifestivalsbidrag innehåller inte schlager någonstans. Bara mainstream europop-disco som man har hört 2748293572389 gånger förut. ALLT låter likadant. Om det inte är fartiga poplåtar så är det sorgsna ballader av en missanpassad medborgare som alla sympatiserar med och därför går det bidraget vidare. Usch. Nej, all kärlek åt Pernilla Wahlgren (som hon var FÖRUT), Lena PH och Carola. Det är DET som melodifestivalen handlar om. Tusen och en natt. Helvete alltså, så jäkla bitter ;@ 
 
NEJ, RÄTT LÅT GICK INTE VIDARE. FÖR DET FINNS INGEN RÄTT LÅT LÄNGRE.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0