New In!

2013-02-11 @ 20:29:47 Permalink new in Kommentarer (0) Trackbacks ()
Hamnade på stan en stund och hittade till HM, som vanligt hehe. Tröjorna blir fina till sommaren, älskar färgen! Och lite oversize är alltid skönt. Hittade ett par shorts också som jag märkte va shorts när jag hade köpt dom, trodde att det var en kjol. HAHA. Bra där. Alltid jag som bara ser nått, sliter åt mig det och betalar, kollar sen vad det är x) Men den här gången kollade jag storleken på allt iaf, haha!
 
 
 
Skulle ha en ögonbrynspenna. Blev ögonskugga också. Fattar inte varför jag köper asmycket när jag aldrig går ut. Jag har inte handlat såhär mycket på såhär kort tid NÅGONSIN när jag har vart på stan varje dag och gått i skolan och sånt. Hardcore




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0