Några sanningar om mig.

2013-02-01 @ 22:36:22 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Imorrn ska jag ut för första gången på jag vet inte hur länge. Då hoppas jag att jag orkar fota massor så att jag har något roligt att lägga upp här. Måste ju visa mitt nya hår också. Underhåller er med 20 sanningar så länge.
 
1. Jag kan börja gråta av att bara tänka på spindlar.
 
2. Det finns en film som jag kan se när som helst, var som helst och hur som helst, det är Kill Bill. Både ettan och tvåan. Så, två filmer.
 
3. Jag är livrädd för att bråka med tjejer, ja umgås med tjejer öht nästan. Men killar kan jag slå och bråka med hur lätt som helst. Score
 
4. Det högsta jag har hoppat med en häst var runt en meter med Uno på Bullersta.
 
5. Jag är finsk, rysk (tror jag) och svensk. 
 
6. Dom absolut bästa filmerna genom tiderna (förutom Kill Bill) är Tarantinos alla, Harry Potter, Pirates Of The Caribbean och Sagan om Ringen.
 
7. Jag hatade sagan om ringen fram tills jag såg The Hobbit, då var jag tvungen att kolla på alla Sagan Om Ringen-filmerna och jag ÄLSKADE dom. 
 
8. Den enda skräckfilmen som fått mig att nästan gå in i en psykos för jag att jag vart så skrämd är The Fourth Kind.
 
9. Jag HATAR alla fjortisar med sina nattstad-bloggar. HATAR. Hatar också alla som ba 1 månad idag, älskar dig, har aldrig känt såhär, PUZZZ. Jag spyr. Hatar också folk som BARA, och då menar jag BARA beklagar sig på fb. Även om de skriver om något positivt så har det ändå en negativ underton i sig. Ja, jag hatar mycket och många. 
 
10. När jag föddes fick jag en snuttefilt av mamma, jag sover fortfarande med den.
 
11. Min naturliga hårfärg är rödhårig. Inte såhär orange, utan... ja, vad kallade alla det? Kopparbrunt. Gyllene kopparbrunt. Nånting. Inte oranget iaf.
 
12. Jag har inte kontakt med några av mina barndomsvänner, och jag är bara 17. (Snart.) 
 
13. Det högsta jag har hoppat med Charlie är 60 cm. I trav. Wiho.
 
14. Det är inget fel på min självkänsla (självförtroendet därimot är lite trasigt) och jag anser mig själv bättre än många andra. Inte på att göra saker, utan mentalt. Jag vet att jag ser på världen på ett annorlunda sätt, och jag tycker att "normala" människor är ignoranta och gråa. 
 
16. Jag har otroligt svårt för att säga nej om någon flörtar med mig, för jag tycker om bekräftelsen och är jätterädd för att någon ska bli sur på mig. Men i andra fall bryr jag mig inte ett skit om vad folk tycker, lite komplicerat det där.
 
17. När jag var liten och mamma gick med mig på stan kom det alltid fram folk och ville känna på mitt hår och sa att jag var så söt. Jag hade jättelångt, jättefint hår. 
 
18. Det sista jag tänker på varje dag, och då menar jag verkligen varje dag, innan jag somnar är Charlie.
 
19. Mina favorit bästa bästa snyggaste motherfucker fyfan GORGEOUS kändisar är Bam Margera, Ville Valo, Javier Bardem, Till Lindemann, Johnny Depp och Johnny Knoxville.
 
20. Jag är ett inbitet Jackass- och HIM-fan (och allt annat med Bam, Ville och Johnny) och har varit det sen jag gick i 4:an. Har alla Jackass-avsnitt på DVD, Jackasströjor och HIM-tröjor och jag vet inte vad.
 
Tack för mig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0