Jag erkänner stolt

2013-02-10 @ 20:50:13 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
..Att jag är helt såld på Naruto-animen. När jag var mindre så var jag helt besatt, jag och mina vänner "var" karaktärer ur serien och kallade oss för dom namnen osvosv, om jag skulle ha åkt till Japan skulle jag kunna prata så pass att jag skulle klara mig utan problem. Tyvärr är allt det glömt nu, kan typ säga hej och hejdå x) Jag kan säga vad jag heter också kom jag på nu :D Skulle vara kul att lära sig japanska igen, jag tycker att det är ett väldigt fint språk faktiskt :) Så inatt så fick jag ett ryck och laddade hem alla Naruto-avsnitten, så nu ska jag kolla om, fyfan vad kul :D Sitter här med mentos, panpizza, fetaostsallad och cola och är så jävla nöjd med livet B)
 
Ang. bloppisen så sov jag hela dagen så jag ska försöka göra det imorrn istället, haha! Duktig tjej. Ha tålamod mina kära läsare, snart kommer det igång ;)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0