Vi kör väl igen då!

2012-10-21 @ 23:31:56 Permalink LIFESTYLE Kommentarer (0) Trackbacks ()
Kom på hur mycket jag saknar att blogga så jag gjorde en ny blogg. Ville inte fortsätta på min gamla, det var en tiden och nu är nu. Tänkte börja med en liten rolig lista så ni får veta lite mer om mig hihi :)
 
Hur många sms har du skickat med din telefon? – Jag vet inte? Inte många eftersom att jag inte har pengar haha
Vem kramade du senast? – Johannes eller Robin tror jag
Vem kysste du senast? - R
När såg du din bästavän senast? - Har många bästavänner såatteh
Din favoritfilm? - Kill Bill <3 och From Dusk Til Dawn, Quentin Tarantino alltså <3
Din favoritlåt? - Just nu så är det Kent som gäller, så nån låt med dom, finns så många bra!
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Näe? Eller på sätt och vis kanske
När vaknade du imorse? - Kvart i tolv :) fast sen somnade jag om
Gillar du hästar? - Jaa, har två egna :)
Har du ett turnummer? Vilket? - 6 såklart
Vem hade du velat träffa just nu? - En viss person hihi
Vilket är det bästa året hittils? - 2010. Men jag känner att det här året är jävligt bra, eller det börjar liksom vända nu :D
Är du kär? - Nä
När drack du alkohol senast? - Inatt :)
Är du en rökare? - Ja
Föredrar du snus eller rökning? - Rökning alla gånger
Vad heter du i mellannamn? - Jonna Ida Michelle Lövgren är mitt namn :3
Har du en blogg? – neje förfan :(    
Vilken klass går du i? - VO12 :3
Thåström eller Håkan Hellström? - Thåström min gud <3
Göteborg eller Stockholm? - Stockholm bre
Vart bor du? - I Nyköping jävla håla
Vart vill du bo? - Sthlm
Vem skrev åt dig på msn senast? - Använder inte msn :p
Vem skrev du senast sms med? – Johannes
Vem ringde dig senast? - Nån random xd
Vem sov hos dig senast? - En viss person
Vem sov du hos senast? – David (:
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - En bild på mig med dubbelhaka och grejer xd ladies please, control your orgasms liksom
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Har som mest VG och det är i engelska, SO-ämnena, svenska :)
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Åh inte över 60 hoppas jag.
Har du piercingar? Isåfall, vart? - Två i överläppen (angels) och två i kinderna (cheeks) och öronen :)
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? – Kent - LSD, någon?
Är du vig? – Nej hahahahah
Använder du hårspray? – Varje dag, stackars hår :(
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – Både och
Uppsatt hår eller hängande? - Hängande :)
Vill du gifta dig i framtiden? – JA <3 
Vilken vän vet mest om dig? - Hannah skulle jag tro :3
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Självklart
Vem skrev åt dig på Facebook senast? – Robin :)
Vill du bli modell? - Ja vore najs, synd ba att jag blir så jävla ful på bild xd
Vad var det senaste du installerade på din dator? – GIMP
Vem är den perversaste person du känner? – Mig själv kanske? xd jag vet inte vad andra går omkring och tänker på, så liksom..ah :D
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Nacke, axlar, rygg. och ögonen såklart <33
Favoritdryck? - mitt älskade vin. eller cola :3
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? – Nej inte längre :(    
Vad ska du göra i sommar? – Bara va med mina vänner, ha kul liksom <3
Klänning eller kjol? - Klänning!
Har du varit med på TV? - Näe tror inte det!
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? – Nanny :D eller Lois & Clark
Snyggaste kändisen? - Ville Valo, Bam Margera, Joakim Thåström, Till Lindemann, Jocke Berg... Sid och Nancy va jävligt snygga också, Hannie Dropkick, Kat von D.......
Vart vill du resa innan du dör? - LONDON, och få orgasm av hur dom pratar FYFAN <3
Gillar du någon just nu? - Nej orkar inte
Senaste personen som gjorde dig ledsen? - Tror han vet vem han är 
Har du någonsin vart otrogen? – Ja, när jag va typ 13
Spelar du något instrument? - Kunde spela piano, funderar på att typ lära mig det igen, så jävla fint
Ska du tatuera dig? - Aboslut, såfort jag fyller 18 och har pengar (;
 
 
 
Klicka på bildjäveln så blir den större, that's me iaf! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0