Ångeströv

2012-10-22 @ 08:56:09 Permalink emotionell cancer Kommentarer (0) Trackbacks ()
Tänkte ju då vara duktig och åka till skolan idag, men så fort jag klev av bussen på bussterminalen kände jag hur det bara inte gick. Gjorde mig i ordning, hann med bussen, men ändå går det inte. Jag blir så besviken på mig själv för att jag inte är starkare än såhär, för att jag låter en viss person påverka mig såhär. Läkarjäveln har inte ringt heller, som han sa att han skulle göra. Hur jävla mycket ska man orka kämpa, det är fan frågan. Och nu blev det här värsta emoinlägget men vafan, jag har den här bloggen för att kunna skriva precis vad jag vill. Vill tillbaka till i lördags natt, då mådde jag jävligt bra faktiskt. Kinda. Men jag ska ta mig igenom den här veckan, imorrn SKA jag till skolan och klara hela dagen. Sen är det lov och det ska bli så sjukt skönt <3 Nuuuuuuuu ska jag tycka synd om mig själv, göra äggröra och kolla på film. Sen ska jag ut till stallet och för en gångs skull rida, måste orka för Charlies skull liksom. <3 PUSS 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0