Haters gonna hate...?

2012-12-30 @ 00:11:27 Permalink åsikter, tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()
Sitter här för mig själv och hatar lite (eller ganska mycket) på alla snorungar, pubertetsmongon och korkade vuxna som tvunget ska skjuta raketer på nyår. Visst, vid tolvslaget och så, men INTE INNAN och INTE EFTER. Vad är det INGEN förstår!?!?!? Själv är jag väldigt känslig för höga ljud. Jag har oftast väldigt tyst på TV:n, datorn och allt vad det nu är, jag klarar inte av att stå vid busshållsplatsen utan hörlurar och musik när bilarna åker förbi för jag får så ont i öronen. Lastbilar och traktorer går bara inte. När jag ska göra bubbelvatten i sodastreamen så håller jag för öronen, för det låter för högt. Jag har också växt upp med hundar, nu har jag katt och häst, och jag ser hur dom lider av smällandet. Som tur är så är våran katt inte rädd, men för ganska många år sen hade vi en annan katt också, och han va livrädd. Jag förstår att folk tycker att det är kul med fyrverkerier vid nyår, och det är väldigt fint om man är innomhus och slipper det alldeles för höga ljudet. Men HÅLL er förfan till nyår. Jag blir tokig. STACKARS, STACKARS djur. Stackars hästarna. Stackars hundarna. Egoistiska äckliga människor. Usch
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0